باشگاه توسعه دهندگان

image

آموزش کامل

image

کسب درآمد

image

پشتیبانی 724

image

برنامه نویسی

image

کد نویسی

توسعه دهنده شوید

باشگاه توسعه‌دهندگان ما یک پلتفرم منحصر به فرد است که به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد تا کدهای خود را ارسال کرده و پس از بررسی و تأیید، آنها را برای فروش در سایت قرار دهند. این باشگاه فرصتی عالی برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند، از پروژه‌های موفق درآمد کسب کنند و با دیگر برنامه‌نویسان و مشتریان تعامل داشته باشند. کدهای ارسالی توسط تیم ما با دقت بررسی می‌شوند تا کیفیت و امنیت آنها تضمین شود. 

کسب درآمد از Developers Club

ما در A-Tech به دغدغه اشتغال و کسب درآمد بیشتر برنامه نویسان نیز نگاه ویژه ای داشتیم، از این رو بستری برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان ایجاد کردیم که در آن از چند مسیر گوناگون بتوانند درآمدزایی کنند. ایجاد رقابت برای تبدیل شدن به بهترین برنامه نویس و بدست آوردن بازاری بهتر و بزرگتر دغدغه ای خواهد بود که برنامه نویسان در این فضا با آن سر و کار دارند.

اینجا هم میشه برای خودت کار کنی و یا برای یک کارفرما. برنامه نویسان می‌توانند کدهای آماده خود را اینجا به فروش برسانند یا پروژه های مشتریان را انجام دهند.

مشتریان می‌توانند از بخش کدهای آماده، فایل مورد نظر را خریداری کنند و یا اگر پروژه ای در ذهن خود دارند پس از اخذ مشاوره ثبت نمایند و نتیجه را تحویل گیرند.

ارسال پروژه های برنامه نویسی

آماده سازی فرم
لطفا صبر کنید

فرم ساز آسان